هیچ محصولی در سبد خرید نیست
خرید عمده لوازم جانبی موبایل
خرید عمده لوازم جانبی موبایل
خرید عمده لوازم جانبی موبایل خرید و فروش عمده کلماتی هستند که این روزها ممکن است زیاد از بازاری ها و صاحبین کسبوکار شنیده شوند. اینکه خرید عمده چیست و چه ماهیتی دارد، عمده فروشی یعنی چه و عمده فروش کیست؟ از سوالاتی است که ممکن است ذهن شنونده را درگیر کرده یا شنونده را کنجکاو کند.
هرجا که حرف از خرید و فروش میشود امکان ندارد که به مفهوم محصول، کالا یا خدمات نیاز پیدا نکنیم. از این رو دستههای مختلف محصولاتی به صورت عمده به فروش می رسد.
همچنین برای سهولت دسترسی به بازار و کاهش صرف انرژی و وقت خریداران عمده به راحتی می توانید از فروشگاه ریموبو بصورت آنلاین و سریع و بیدردسر خرید عمده خود را انجام دهید.
عمده فروشی به دلیل تاثیر به سزایی که در اقتصاد کلان یک کشور دارد، دارای سهم قابل توجهی از تجارت و راه ارتباطی تولیدکننده و خرده فروش و یا سازمانها با هر دسته بندی محصولی مانند کاور گوشی موبایل اپل و اندروید، شارژر گوشی موبایل و… دارد. جدول هزینه و سود عمده فروشان اغلب به گردش موجودی، توان خرید خرده فروشیها و هزینههای مرتبط با اجاره، حمل و نقل تبلیغات، خرید محصولات و غیره بستگی دارد.
انواع عمده فروش
- تاجرها: تاجران افراد حقیقی یا حقوقی (شرکت) هستند که محصولات را با حجم بالا به کشور وارد یا از کشور صادر میکنند. این افراد عموما با دیگر تاجران، تولیدکنندگان و عمده فروش ها در ارتباط بوده محصولات خود را به آنها ارائه میدهند. همچنین حجم خرید و فروش عمده آنها تیراژ بالا بوده و عموما به خرده فروش ها در ارتباط نیستند.
- تولیدکنندهها: هر واحد تجاری ائم از کارگاه، خط تولید و کارخانه که به تولید دسته اول یا منتاژ یک محصول اقدام کرده و قیمتگذار محصول خود هستند را گویند. تولیدکنندگان عمدتا محصولات خود را با تیراژ بالا به تاجرها یا عمده فروشها ارائه میدهند. البته در این میان تولیدکنندگان خردی نیز وجود دارند که محصولات خود را به خرده فروشان نیز ارائه میدهند.
- عمده فروشان خرد: عمده فروشان یا تامین کنندگان خود افراد حقیقی یا حقوقی هستند که یک کانال ارتباطی بین تولیدکننده و خرده فروش یا مصرف کننده بزرگ، سازمانها، نهادها و شرکتها هستند. و در شرایطی ممکن است محصولات خود را بصورت خرده نیز بفروش برسانند.
- نمایندگان، کارگزاران و دلالها: این دسته از افراد عموما مالک محصول نمیباشند و بیشتر به عنوان یک واسطه بین خرده فروش یا مصرف کننده در مقابل عمده فروش یا تولیدکننده هستند
اصول عمده فروشی
طبقهبندی اصول کسب و کار عمده فروشی به چندین مورد اساسی که میتواند به هر سازمانی کمک کند تا فعالیتهای فروشی خود را بهبود بخشد. در اینجا، به بررسی چند اصل اساسی که برای هر کسب و کار حیاتی است، میپردازیم:
- شناخت مشتری: اولین گام در راه بهبود فروش، شناخت بهتر مشتریان است. شناخت نیازها، ترجیحات، و الگوهای رفتاری مشتریان به شما کمک میکند تا استراتژیهای فروشی خود را بهینه کنید و بهترین خدمات را ارائه دهید.
- توسعه محصول: ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و جذابیت بالا به مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای رقابت بازار، باید محصولات خود را بهروز نگه داشته و به دستیابی به استانداردهای بالای کیفیت و نوآوری اهمیت بدهید.
- استراتژی بازاریابی: تعیین استراتژیهای بازاریابی مناسب و ارتباطی فعال با مشتریان میتواند به شما کمک کند تا بهطور موثرتری محصولات خود را بازاریابی کنید و فروش را افزایش دهید.
- ارائه ارزش افزوده: ارائه ارزش افزوده به مشتریان بهوسیله ارائه محتواهای آموزشی، خدمات پسازفروش برتر، و تجربه مشتری منحصربهفرد میتواند به شما کمک کند تا مشتریان را به خود جلب و نگهداری کنید.
- توسعه تیم فروش: تشکیل تیم فروشی مجرب و با تواناییهای بالا و ارائه آموزشهای منظم به اعضای تیم، میتواند به بهبود عملکرد و کسب و کار کمک کند.
این اصول اساسی را میتوانید در استراتژیهای فروشی خود ادغام کنید تا بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود بدست آورید.
در حال حاضر فروشگاه ری موبو با تنوع کالایی بالا و پوشش دسته بندی های مختلف لوازم جانبی موبایل مانند: قاب گوشی موبایل، شارژر و… سعی بر رفع مشکل اصلی خرده فروشان نموده است.
همکاران گرامی جهت خرید عمده می توانند در صفحه محصول خرید خود را به صورت تعداد ثبت سفارش نمایند.
دیدگاه ها برای این نوشته بسته می باشد